theoritikos έγραψε:όταν φορτώνω το αγγλικό και μετά το ελληνικό table στο thingy32 μου βγάζει το εξής μήνυμα :
run time error "7" out of memory τι κάνουμε τώρα? Μήπως δεν δουλεύει στα xp?
Δε νομίζω να φταίνε τα XP...
Σιγουρέψου ότι τα tables είναι σωστά. Μετά το τέλος και την τελευταίας γραμμής να υπάρχει πατημένο enter. Αν πατήσεις Ctrl+End πρέπει να σε πάει κάτω και από την τελευταία γραμμή και όχι στο τέλος της τελευταίας.
Αν αυτό παρόλ' αυτά το κάνεις σωστά, δεν ξέρω τί μπορεί να φταίει, εμένα δεν μου έχει συμβεί. Μπορείς να ψάξεις για άλλον hex editor που να υποστηρίζει tables (http://www.romhacking.org).
Vag έγραψε:
Δε νομίζω να φταίνε τα XP...
Σιγουρέψου ότι τα tables είναι σωστά. Μετά το τέλος και την τελευταίας γραμμής να υπάρχει πατημένο enter. Αν πατήσεις Ctrl+End πρέπει να σε πάει κάτω και από την τελευταία γραμμή και όχι στο τέλος της τελευταίας.
Αν αυτό παρόλ' αυτά το κάνεις σωστά, δεν ξέρω τί μπορεί να φταίει, εμένα δεν μου έχει συμβεί. Μπορείς να ψάξεις για άλλον hex editor που να υποστηρίζει tables (http://www.romhacking.org).
Πατώντας control+end με βγάζει κάτω απο την τελευταία γραμμή, οπότε δεν υπάρχει κάποιο λάθος σε αυτό. Δοκίμασα και να φορτώσω μόνο το αγγλικό table αλλά πάλι μου βγάζει το error. Μήπως δεν έχω γράψει σωστά το table? To μόνο που μπορώ να σκεφτώ..
Με copy-paste στο Notepad φαίνεται ότι δεν έχεις βάλει κενό στο 4D=.
Αν στην τιμή 4D αντιστοιχεί το κενό, τότε πρέπει να το βάλεις (4D= ) και όχι (4D=).
Δεν είναι αυτό, το έχει το κενό εκεί που λες ότι δεν έχει...(δοκίμασα απευθείας πάνω στο post αλλά το επιβεβαίωσα και κάνοντας ψευδό-edit το post του theoritikos)
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Αφού έλαβα τα αρχεία ήταν εύκολο να το δω, στο post δεν φαινόταν. Το αγγλικό table έχει ένα επιπλέον enter πατημένο στο τέλος! Με Ctrl+End δεν σε πάει ακριβώς κάτω από την τελευταία γραμμή, αλλά ακόμα μια γραμμή πιο κάτω.
Βέβαια είδα και τις τιμές που έχεις βάλει, που οπωσδήποτε είναι λάθος (αν και το Thingy θα δουλέψει - απλά δεν θα σου εμφανίσει κείμενο).
Ξεκινάς από 0A, 0B, 0C, 0D, 0E, 0F και μετά πας στα 1A, 1B, 1C, κλπ.
Αν είσαι σίγουρος για το 0Α, τότε η σειρά θα έχει ως εξής: 0A, 0B, 0C, 0D, 0E, 0F, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 1A, 1B, ...
Ήταν παράλειψή μου στην ημερίδα που δεν ξεκίνησα με το δεκαεξαδικό σύστημα. Λίγη θεωρία:
Το δεκαεξαδικό σύστημα (hexadecimal ή για συντομία hex), έχει 16 ψηφία αντί για 10 του δεκαδικού (decimal ή dec):
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C, D, E, F.
Μπορείτε με το calculator των Windows (scientific mode) να μετατρέπετε αριθμούς από το ένα σύστημα στο άλλο εύκολα. Για να καταλάβετε όμως, (αν θεωρήσουμε το πρώτο μέρος hex και το δεύτερο dec) ισχύουν τα εξής:
0=0
1=1
2=2
3=3
4=4
5=5
6=6
7=7
8=8
9=9
A=10
B=11
C=12
D=13
E=14
F=15
10=16
11=17
...
20=32
Τώρα, για να φτιάξετε table σωστά, θα πρέπει να αριθμήσετε τις τιμές σωστά. Το καλύτερο θα ήταν να φτιάξετε ένα αρχικό template table (ονομάστε το π.χ. new.tbl), το οποίο θα έχει έτοιμες όλες τις πιθανές δεκαεξαδικές τιμές, ξεκινώντας από το 00 και φτάνοντας μέχρι και το FF.
Δηλαδή κάπως έτσι:
Δεν θα καθόμουν τώρα να γράψω όλες τις τιμές, αλλά πιστεύω ότι μπορείτε να καταλάβετε τί πάει στις τελίτσες.
Έχοντας το new.tbl έτοιμο, βρίσκετε την τιμή κάποιου χαρακτήρα (π.χ. 0Α=Α) και άρα ξέρετε ότι στο 0Α= βάζετε το Α. Έτσι απλά συμπληρώνετε τις προηγούμενες και τις επόμενες και στο τέλος σβήνετε όλες τις τιμές που περισσεύουν (συνολικά είναι 256 τιμές, αλλά σχεδόν πάντα οι χαρακτήρες είναι πολύ λιγότεροι).
Άσχετο, αλλά χρησιμεύει μερικές φορές:
Αν έχετε έτοιμο το new.tbl θα μπορείτε να κάνετε εύκολα και δοκιμαστικά tables κάνοντας replace all το "=" με "= " ή "=." ώστε όλοι οι χαρακτήρες στο Thingy32 να εμφανίζονται σαν κενά (ή τελείες). Κάποιους λίγους από αυτούς που τους ψάχνετε μέσα στο rom αλλά δεν ξέρετε ακριβώς πού, τους συμπληρώνετε στο table. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι στο thingy32 να βλέπετε μόνο συγκεκριμένους χαρακτήρες και αν υπάρχει κάποιο pattern θα φανεί με το μάτι. Αυτή την τεχνική την έχω εφαρμόσει για να βρω τιμές των tiles της title screen αλλά και παλέτες.
Έφτιαξα το table με αυτό τον τρόπο για τους αγγλικούς χαρακτήρες και δοκίμασα να τρέξω πάλι το thingy32, αλλά επιμένει να μου βγάζει το error!
Μήπως κάτι τρέχει με το pc μου? Tην πρώτη φορά που έβαλα το thingy μου έλεγε πως λείπει ενα αρχείο vb. Το έβαλα και απο τότε μου πετά αυτό το error.
Giama έγραψε:Δοκίμασε να το τρέξεις και με compatibility mode για Windows 98.
Κατάφερα και έτρεξα το thingy σε compatibilty mode για win 2000 και δούλεψε!!!!!!
αλλά δεν μου βγάζει κανένα κείμενο με το σωστο table του vag. Μου βγάζει κάτι πράματα του στύλ #ABCDE#####AAA κλπ. Μήπως δεν έχει κείμενα το παιχνίδι και μόνο γραφικά?
Na ρωτήσω εγώ κάτι;Θα η΄θελα για τον διαγωνισμό να θέσω το Mortal Kombat 2 Snes version.Μπορώ;Διότι στους κανόνες λέτε να μπορεί το παιχνίδι να παίζεται από όλους,και το ΜΚ είναι 18+