Νέο, μυστικό, φιλόδοξο project!
Συντονιστές: Maddog, Whacker, Vag, Giama
Νέο, μυστικό, φιλόδοξο project!
Μέχρι στιγμής το ξέρουν ο paspartoo, ο Giama και ο Rouchlogiama.
Θα σας πω ορισμένα πράγματα και θέλω να προσπαθήσετε να το μαντέψετε:
1. Είναι point 'n click adventure.
2. Αρχικά είχε κυκλοφορήσει για την Amiga.
3. Ο ένας από τους δύο που το φτιάξανε είναι έλληνας.
4. Τώρα πια είναι freeware!
Και κάτι άλλο:
Έχω τον κώδικα του παιχνιδιού! Είναι σε C και έχω και τα data files. Ουσιαστικά αυτά θέλω να αλλάξω, όχι τον κώδικα (ίσως κάποιες λεπτομέρειες). Προς το παρόν φτιάχνω έναν editor μηνυμάτων και διαλόγων, αλλά με δυσκολεύει λίγο (είναι binary αρχεία με συγκεκριμένη δομή που προσπαθώ να μαντέψω).
Θα σας πω ορισμένα πράγματα και θέλω να προσπαθήσετε να το μαντέψετε:
1. Είναι point 'n click adventure.
2. Αρχικά είχε κυκλοφορήσει για την Amiga.
3. Ο ένας από τους δύο που το φτιάξανε είναι έλληνας.
4. Τώρα πια είναι freeware!
Και κάτι άλλο:
Έχω τον κώδικα του παιχνιδιού! Είναι σε C και έχω και τα data files. Ουσιαστικά αυτά θέλω να αλλάξω, όχι τον κώδικα (ίσως κάποιες λεπτομέρειες). Προς το παρόν φτιάχνω έναν editor μηνυμάτων και διαλόγων, αλλά με δυσκολεύει λίγο (είναι binary αρχεία με συγκεκριμένη δομή που προσπαθώ να μαντέψω).
Ναι, είναι το Flight of the Amazon Queen.
Ο προγραμματιστής, John Passfield μου έδωσε των κώδικα της έκδοσης για PC (αφού είναι καλύτερη). Μαζί με τον κώδικα μου έδωσε και τα data files, που νομίζω πολλά από αυτά είναι κοινά καί για τις δύο εκδόσεις (τα κείμενα είναι).
Οι εκδόσεις για PC πάντως είναι και αυτές πολλές. Υπήρχε η έκδοση με δισκέττες και η έκδοση με CD, όπου είχε και ομιλία. Τώρα υπάρχουν και οι εκδόσεις που τρέχουν στον ScummVM. Εγώ θα μεταφράσω την καλή έκδοση, αυτή με την ομιλία (χωρίς την ομιλία όμως, αρχικά), αλλά ίσως κάνω την ScummVM έκδοση αν είναι πιο βολικό. Πληροφοριακά, υπήρχαν και εκδόσεις σε άλλες γλώσσες: Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά, Ισπανικά και Εβραϊκά.
Τα γραφικά είναι κυρίως PCX αρχεία. Τα sprites και άλλα γραφικά είναι raw data που φαίνονται με το Tile Molester αλλά δεν θέλω να τα αλλάξω.
Τα κείμενα είναι σε τριών ειδών αρχεία: Τρία αρχεία είναι απλά αρχεία κειμένου. Τα υπόλοιπα είναι binary αρχεία που δημιουργήθηκαν με την γλώσσα AMOS της Amiga. Υπάρχουν δύο παραλλαγές, τα CUT και τα DOG (cutscenes και dialogues). Προς το παρόν γράφω έναν editor για τα CUT αρχεία. Όταν αυτός ολοκληρωθεί, ο Giama και ο Rouchlogiama θα μπορούν να δουλέψουν με τα CUT αρχεία (είναι 303 αρχεία) κι εγώ θα τροποποιήσω τον editor για τα DOG αρχεία (αυτά είναι 73 αλλά μεγαλύτερα).
Ήδη έχω γράψει ένα μικρό πρόγραμμα ώστε μετέτρεψα το αρχείο κώδικα που φτιάχνει το font σε binary. Το επεξεργάστηκα με tile editor και τώρα είναι έτοιμο. Είναι Windows greek extended ASCII! Απλά μένει να το μετατρέψω πάλι σε μορφή κώδικα.
Και βέβαια είναι παιχνιδάρα!
Ο προγραμματιστής, John Passfield μου έδωσε των κώδικα της έκδοσης για PC (αφού είναι καλύτερη). Μαζί με τον κώδικα μου έδωσε και τα data files, που νομίζω πολλά από αυτά είναι κοινά καί για τις δύο εκδόσεις (τα κείμενα είναι).
Οι εκδόσεις για PC πάντως είναι και αυτές πολλές. Υπήρχε η έκδοση με δισκέττες και η έκδοση με CD, όπου είχε και ομιλία. Τώρα υπάρχουν και οι εκδόσεις που τρέχουν στον ScummVM. Εγώ θα μεταφράσω την καλή έκδοση, αυτή με την ομιλία (χωρίς την ομιλία όμως, αρχικά), αλλά ίσως κάνω την ScummVM έκδοση αν είναι πιο βολικό. Πληροφοριακά, υπήρχαν και εκδόσεις σε άλλες γλώσσες: Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά, Ισπανικά και Εβραϊκά.
Τα γραφικά είναι κυρίως PCX αρχεία. Τα sprites και άλλα γραφικά είναι raw data που φαίνονται με το Tile Molester αλλά δεν θέλω να τα αλλάξω.
Τα κείμενα είναι σε τριών ειδών αρχεία: Τρία αρχεία είναι απλά αρχεία κειμένου. Τα υπόλοιπα είναι binary αρχεία που δημιουργήθηκαν με την γλώσσα AMOS της Amiga. Υπάρχουν δύο παραλλαγές, τα CUT και τα DOG (cutscenes και dialogues). Προς το παρόν γράφω έναν editor για τα CUT αρχεία. Όταν αυτός ολοκληρωθεί, ο Giama και ο Rouchlogiama θα μπορούν να δουλέψουν με τα CUT αρχεία (είναι 303 αρχεία) κι εγώ θα τροποποιήσω τον editor για τα DOG αρχεία (αυτά είναι 73 αλλά μεγαλύτερα).
Ήδη έχω γράψει ένα μικρό πρόγραμμα ώστε μετέτρεψα το αρχείο κώδικα που φτιάχνει το font σε binary. Το επεξεργάστηκα με tile editor και τώρα είναι έτοιμο. Είναι Windows greek extended ASCII! Απλά μένει να το μετατρέψω πάλι σε μορφή κώδικα.
Και βέβαια είναι παιχνιδάρα!