TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Όλα σχετικά με τον αγαπημένο μας emulator.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από Karnov »

ΜΑΓΙΚΑ ΦΙΛΤΡΑ ΗLSL για Τέλεια Πιστότητα Εικόνας στο MAME !!!

Μπορεί οι πλακετούλες να εξομοιώνονται έως και 100% στο MAME, αλλά πόσοι θα θέλαμε να έχουμε 100% εξομοίωση της οθόνης των παλαιολιθικών οθονών CRT με τον φώσφορο, που παίζαμε στα ηλεκτρονικάδικα; ΟΛΟΙ σχεδόν!

Οι ρυθμίσεις των φίλτρων HLSL στο ΜΑΜΕ μπορούν να κάνουν θαύματα.

Μετά απο τόσα χρόνια αποχή απο το emulation, με χαρά ανακάλυψα ότι το MAMEUI32 /64 είχε αυτή την επιλογή. Με λίγο ψάξιμο οι TFT γίνονται σαν καθοδικού σωλήνα και το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ..Retro-feeling ε;

Λοιπόν εξομοιώνονται τα εξής:
- Ο τρόπος που οι γραμμές σάρωσης (scanlines) φαίνονται,
- ο τρόπος που τρεμοπαίζουν (flickering) οι γραμμές
- το ελαφρό θόλωμα των CRT που αναμειγνύει "γλυκά" τα πάντα επι οθόνης
- η λάμψη του φωσφόρου
- ακόμα και η καμπυλότητα-κύρτωση της ίδιας της οθόνης.

Αυτό θα πει πλήρες emulation. Επιτρέψτε μου να σας παραθέσω κάποιες ρυθμίσεις που βρήκα όμορφες:

- Βρείτε το mame.ini αρχείο στο φάκελο του ΜΑΜΕ.
- Καλού κακού αντιγράψτε και μετονομάστε το αρχικό mame.ini σε mame.ini.bak (για καβάτζα).
- Κλείστε το πρόγραμμα MAME αν τρέχει.
- Τώρα, μπορείτε να αντιγράψετε έναν απο τους παρακάτω 3 κώδικες και να τον επικολλήσετε στο mame.ini αρχείο.
- Πειραματιστείτε και με τις άλλες ρυθμίσεις. Κρατήστε όποια σας αρέσει.
- Δεν χρειάζεται να έχετε την επιλογη "BILINEAR FILTERING" ενεργοποιημένη. Οπότε ξετικάρετέ την.

Η επικόλληση να γίνει ΠΑΝΩ απο την περιοχή:
#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
- Προσοχή μην σβήσετε άλλη περιοχή.

Ρύθμιση 1 (Σκοτεινή):

Κώδικας: Επιλογή όλων

#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlsl_enable 1
hlslini hlsl
hlslpath hlsl
hlsl_prescale_x 0
hlsl_prescale_y 0
hlsl_preset -1
hlsl_snap_width 1920
hlsl_snap_height 1200
shadow_mask_alpha 0.100000
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 320
shadow_mask_y_count 240
shadow_mask_usize 0.093750
shadow_mask_vsize 0.093750
curvature 0.050000
curvature 0.050000
pincushion 0.050000
scanline_alpha 0.600000
scanline_size 1.000000
scanline_height 0.700000
scanline_bright_scale 1.500000
scanline_bright_offset 0.600000
scanline_jitter 0.000000
defocus 1.500000,1.500000
converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
red_ratio 1.000000,0.000000,0.000000
grn_ratio 0.000000,1.000000,0.000000
blu_ratio 0.000000,0.000000,1.000000
saturation 1.050000
offset 0.000000,0.000000,0.000000
scale 1.000000,1.000000,1.000000
power 2.200000,2.200000,2.200000
floor 0.020000,0.020000,0.020000
phosphor_life 0.200000,0.200000,0.200000
yiq_enable 0
yiq_cc 3.597545
yiq_a 0.500000
yiq_b 0.500000
yiq_o 0.000000
yiq_p 1.000000
yiq_n 1.000000
yiq_y 6.000000
yiq_i 1.200000
yiq_q 0.600000
yiq_scan_time 52.599998
yiq_phase_count 2
Ρύθμιση 2-Φωτεινότερη με καλύτερη μείξη:

Κώδικας: Επιλογή όλων

#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlsl_enable 1
hlslini %g
hlsl_prescale_x 4
hlsl_prescale_y 4
hlsl_preset -1
hlsl_write
hlsl_snap_width 2560
hlsl_snap_height 2048
shadow_mask_alpha 0.20
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 320
shadow_mask_y_count 256
shadow_mask_usize 0.187500
shadow_mask_vsize 0.09375
curvature 0.02
pincushion 0.02
scanline_alpha 0.450000
scanline_size 1.25
scanline_height 0.750000
scanline_bright_scale 1.000000
scanline_bright_offset 0.750000
scanline_jitter 0.25
defocus 2.0,2.0
converge_x 0.0,0.0,0.0
converge_y 0.0,0.0,0.0
radial_converge_x 0.0,0.0,0.0
radial_converge_y 0.0,0.0,0.0
red_ratio 1.0,0.0,0.0
grn_ratio 0.0,1.0,0.0
blu_ratio 0.0,0.0,1.0
saturation 1.250000
offset 0.0,0.0,0.0
scale 1.000000,1.000000,1.000000
power 1.200000,1.200000,1.200000
floor 0.0,0.0,0.0
phosphor_life 0.200000,0.200000,0.200000
yiq_enable 0
yiq_cc 3.59754545
yiq_a 0.5
yiq_b 0.5
yiq_o 0.0
yiq_p 1.0
yiq_n 1.0
yiq_y 3.0
yiq_i 1.2
yiq_q 0.6
yiq_scan_time 52.6
yiq_phase_count 2

Ρύθμιση 3-Φωτεινότερη:

Κώδικας: Επιλογή όλων

#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlsl_enable 1
hlslpath hlsl
hlsl_ini_read 0
hlsl_ini_write 0
hlslini %g
hlsl_prescale_x 2
hlsl_prescale_y 2
hlsl_preset -1
hlsl_write 0
hlsl_snap_width 1920
hlsl_snap_height 1080
shadow_mask_alpha 0.090000
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 320
shadow_mask_y_count 224
shadow_mask_usize 0.187500
shadow_mask_vsize 0.093750
curvature 0.040000
pincushion 0.040000
scanline_alpha 0.450000
scanline_size 1.000000
scanline_height 0.750000
scanline_bright_scale 1.000000
scanline_bright_offset 0.500000
scanline_jitter 0.000000
defocus 0.000000,0.000000
converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
red_ratio 1.000000,0.000000,0.000000
grn_ratio 0.000000,1.000000,0.000000
blu_ratio 0.000000,0.000000,1.000000
saturation 1.150000
offset 0.000000,0.000000,0.000000
scale 0.950000,0.950000,0.950000
power 1.100000,1.100000,1.100000
floor 0.000000,0.000000,0.000000
phosphor_life 0.200000,0.200000,0.200000
yiq_enable 0
yiq_cc 3.041830
yiq_a 0.000000
yiq_b 0.000000
yiq_o 3.600000
yiq_p 1.000000
yiq_n 1.000000
yiq_y 2.200000
yiq_i 0.800000
yiq_q 0.200000
yiq_scan_time 52.599998
yiq_phase_count 1
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Συνημμένα
Gng_Raw-NoFilter.jpg
Gng_Raw-NoFilter.jpg (470.51 KiB) Προβλήθηκε 3279 φορές
GnG_Bilinear- Filtered.jpg
GnG_Bilinear- Filtered.jpg (289.06 KiB) Προβλήθηκε 3279 φορές
Gng_HLSL-Filter2.jpg
Gng_HLSL-Filter2.jpg (315.25 KiB) Προβλήθηκε 3279 φορές
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

Ωραιος ρε φιλε χιλια ευχαριστω.Εσυ ποιες ρυθμισεις χρησιμοποιης για να βαλω και γω της ιδιες;
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από Karnov »

metalcandyman έγραψε:Ωραιος ρε φιλε χιλια ευχαριστω.Εσυ ποιες ρυθμισεις χρησιμοποιης για να βαλω και γω της ιδιες;
Παρακαλώ συνάδελφε. Αλλά θέλω μια χάρη.
Όταν γίνει ένα νέο MAMEeting στην Αθήνα, κατέβα vα κάνουμε ένα μάθημα τεχνικής στο Ghosts'n Goblins. ΟΚ? :D

Δοκίμασε και τις 3 ρυθμίσεις... Είναι θέμα γούστου και φωτεινότητας της οθόνης TFT που έχεις σπίτι. Όπως και φωτισμού του δωματίου.

Στο Ghost n Goblins μου άρεσε η 3η ρύθμιση.

Το ερωτεύθηκα ξανά το MAME με αυτά τα φίλτρα. Πραγματικά λες και είμαι στο ουφάδικο μπροστά στον καθοδικό σωλήνα με τις γραμμές.. Κούκλα σε λέω!
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

Mακαρι να μπορεσω να κατεβω καποια στιγμη φιλε γιατι και γω το θελω πολυ αυτο.Εχω ομως ενα προβλημα και τα εχω παρει τωρα.Εχω βρει το αρχειο παραμετρων οπως λεει το ΜameUI32.ini εχω μπει μεσα αλλα πουθενα δεν γραφει DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS ωστε να επικολησω της ρυθμισης απο πανω.Εχει μονο τα εξης και δεν τα βαζω ολα γιατι απο κει κατω λεει για τα rom.Mιλαμε θα το σπασω τι γεινεται δεν μπορω να καταλαβω.

#
# DISPLAY STATE OPTIONS
#
default_game ampkr2b2
default_folder_id 1
show_image_section 1
full_screen 0
current_tab snapshot
show_tool_bar 1
show_status_bar 1
hide_folders
show_folder_section 1
show_tabs 1
hide_tabs "marquee, title, cpanel, pcb, history"
history_tab 0
sort_column 0
sort_reversed 0
window_x 318
window_y 54
window_width 705
window_height 557
window_state 1
text_color -1
clone_color -1
custom_color 0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
list_mode 4
splitters 130,325
list_font "-8,0,0,0,400,0,0,0,0,0,0,0,0,MS Sans Serif"
column_widths 185,78,84,84,64,88,74,108,60,144,84,60
column_order 0,2,3,4,5,6,7,8,9,1,10,11
column_shown 1,0,1,1,1,1,1,1,1,1,0,0

#
# INTERFACE OPTIONS
#
language english
check_game 0
joystick_in_interface 1
keyboard_in_interface 0
random_background 0
broadcast_game_name 0
hide_mouse 0
inherit_filter 0
offset_clones 0
stretch_screenshot_larger 0
cycle_screenshot 0
screenshot_bordersize 11
screenshot_bordercolor -1
exec_command
exec_wait 0

#
# SEARCH PATH OPTIONS
#
flyer_directory flyers
cabinet_directory cabinets
marquee_directory marquees
title_directory titles
cpanel_directory cpanel
pcb_directory pcb
background_directory bkground
folder_directory folders
icons_directory icons

#
# FILENAME OPTIONS
#
history_file history.dat
mameinfo_file mameinfo.dat

#
# NAVIGATION KEY CODES
#
ui_key_up KEYCODE_UP
ui_key_down KEYCODE_DOWN
ui_key_left KEYCODE_LEFT
ui_key_right KEYCODE_RIGHT
ui_key_start "KEYCODE_ENTER NOT KEYCODE_LALT"
ui_key_pgup KEYCODE_PGUP
ui_key_pgdwn KEYCODE_PGDN
ui_key_home KEYCODE_HOME
ui_key_end KEYCODE_END
ui_key_ss_change KEYCODE_INSERT
ui_key_history_up KEYCODE_DEL
ui_key_history_down "KEYCODE_LALT KEYCODE_0"
ui_key_context_filters "KEYCODE_LCONTROL KEYCODE_F"
ui_key_select_random "KEYCODE_LCONTROL KEYCODE_R"
ui_key_game_audit "KEYCODE_LALT KEYCODE_A"
ui_key_game_properties "KEYCODE_LALT KEYCODE_ENTER"
ui_key_help_contents KEYCODE_F1
ui_key_update_gamelist KEYCODE_F5
ui_key_view_folders "KEYCODE_LALT KEYCODE_D"
ui_key_view_fullscreen KEYCODE_F11
ui_key_view_pagetab "KEYCODE_LALT KEYCODE_B"
ui_key_view_picture_area "KEYCODE_LALT KEYCODE_P"
ui_key_view_status "KEYCODE_LALT KEYCODE_S"
ui_key_view_toolbars "KEYCODE_LALT KEYCODE_T"
ui_key_view_tab_cabinet "KEYCODE_LALT KEYCODE_3"
ui_key_view_tab_cpanel "KEYCODE_LALT KEYCODE_6"
ui_key_view_tab_flyer "KEYCODE_LALT KEYCODE_2"
ui_key_view_tab_history "KEYCODE_LALT KEYCODE_8"
ui_key_view_tab_marquee "KEYCODE_LALT KEYCODE_4"
ui_key_view_tab_screenshot "KEYCODE_LALT KEYCODE_1"
ui_key_view_tab_title "KEYCODE_LALT KEYCODE_5"
ui_key_view_tab_pcb "KEYCODE_LALT KEYCODE_7"
ui_key_quit "KEYCODE_LALT KEYCODE_Q"

#
# NAVIGATION JOYSTICK CODES
#
ui_joy_up 1,1,1,1
ui_joy_down 1,1,1,2
ui_joy_left 1,1,2,1
ui_joy_right 1,1,2,2
ui_joy_start 1,0,1,0
ui_joy_pgup 2,1,2,1
ui_joy_pgdwn 2,1,2,2
ui_joy_home 0,0,0,0
ui_joy_end 0,0,0,0
ui_joy_ss_change 2,0,3,0
ui_joy_history_up 2,0,4,0
ui_joy_history_down 2,0,1,0
ui_joy_exec 0,0,0,0
005_rom 2
10yard_rom 0
10yard85_rom 0
10yardj_rom 0
11beat_rom 0
18w_rom 0
18w2_rom 0
18wheelr_rom 4
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από Karnov »

Δεν είπα ΜΑΜΕUI32.ini, βιαστικέ. :D

Είπα mame.ini και έπρεπε να πω ότι δεν είναι στο ριζικό φάκελο.

1) Λοιπόν Φάκελος "ΜΑΜΕ" --> Φάκελος "ini" .. Θα το βρεις εύκολα.. Εκεί μέσα είναι το mame.ini...

2) Πρόγραμμα ΜΑΜΕ --> Οptions (Eπιλογές) --> Default Game Options --> Kαρτέλα Display, Use Bilinear Filtering =OXI

3) Πρόγραμμα ΜΑΜΕ --> Οptions (Eπιλογές) --> Default Game Options --> Kαρτέλα Advanced, HLSL= NAI

Αίντε metalcandyman. Προχώρα να γευτείς τι έστι MAME 100%.
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

Ωραιος ρε φιλε που το διευκρηνησες γιατι θα το εσπαζα το ρημαδι απο τα νευρα μου γιατι ειμαι και πολυς νευρικος μπορω να πω και με γυρνανε τα μυαλα παρα πολυ γρηγορα.Και καλα που το εγραψες με αναλυτικες οδηγιες γιατι με καθε ειδους παιχνιδια τα παω τελεια αλλα σε τετοια τεχνικα θεματα ειμαι καπως σκραπας :D
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από Karnov »

metalcandyman έγραψε:Ωραιος ρε φιλε που το διευκρηνησες γιατι θα το εσπαζα το ρημαδι απο τα νευρα μου γιατι ειμαι και πολυς νευρικος μπορω να πω και με γυρνανε τα μυαλα παρα πολυ γρηγορα.Και καλα που το εγραψες με αναλυτικες οδηγιες γιατι με καθε ειδους παιχνιδια τα παω τελεια αλλα σε τετοια τεχνικα θεματα ειμαι καπως σκραπας :D
Κατάλαβα.. Θα το ξαναγράψουμε αν χρειαστεί σούπερ αναλυτικό με φωτογραφίες. Περιμένω feedback

Όσον αφορά το gaming, εσύ είσαι ικανός να τερματίσεις το Ghosts'n Goblins παίζοντας με την δάδα τουλάχιστον τον πρώτο τερματισμό (ωχ σου έβαλα ιδέες :? )


Πες μας εντυπώσεις απο τα φίλτρα και σε ποιό παιχνίδι...
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

Μιας που αναφερες την δαδα συντροφε να σε πω οτι το εχω τερματισει κανονικα και της δυο φορες και οχι μονο στον πρωτο τερματισμο με την δαδα.Και για να το αναλυσω πιο πολυ η δαδα για μενα ειναι μια χαρα οπλο γιατι εκτος του οτι ειναι δυνατο πιο δυνατο απο το δορι πχ η καμπυλη που κανει βολευει παρα πολυ στο να σκοτωσεις πιο ευκολα τους διαβολους μεσα στην σπηλια στην τριτη πιστα.Δεν ειναι οπλο για ολους και μπορει να θελει πολυ προπονηση ωστε να το συνηθισεις αλλα πραγματικα ειναι πολυ καλο οπλο και μην μπερδευονται πολυ απο την δαδα του Ghouls'n'Ghosts γιατι εκει δεν παει τοσο μακρια οπως στο Ghost'n'Goblins και αυτο ειναι μεγαλο μειονεκτημα.
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

Φιλαρακι τζιφος.Δεν το εχει η μοιρα μου φαινεται να παιξω τελευταια εκδοση mame.Εκανα ακριβως ολα ωσα ειπες αλλα στα παιχνιδια δεν υπαρχει καμια αλαγη ειναι πιξελιασμενα οπως ηταν και πριν.Δεν ξερω αν πρεπει να κανω κατι αλλο αλλα τα εχω κανει ολα σωστα αλλατα παιχνιδια παραμενουν ιδια.
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από Karnov »

Δεν είναι θέμα τελευταίας έκδοσης MAME. Δουλεύει και σε πιο παλιές εκδόσεις, στην έκδοση 0.145 για παράδειγμα.

Όταν λες πιξελιασμένα, εννοεις σαν την πρώτη εικόνα απο πάνω;
Πες μας τι PC σύστημα έχεις. Τι έκδοση ΜΑΜΕ και κάποιος θα καταλάβει κάτι.

Τσέκαρε ξανά όλες τις ρυθμίσεις σου στο ΜΑΜΕ.

Τρέχω την έκδοση 0.145 και την 0.147 μια χαρά.
Δες τις ρυθμίσεις μου και αυτό ίσως σε σε βοηθήσει.

screen.jpg
screen.jpg (40.04 KiB) Προβλήθηκε 3239 φορές
Advanced.jpg
Advanced.jpg (47.39 KiB) Προβλήθηκε 3239 φορές
display.jpg
display.jpg (50.66 KiB) Προβλήθηκε 3239 φορές
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

Nαι αυτο εννοω πιξελιασμενο οπως ειναι στην πρωτη εικονα.Οι ρυθμισεις μου ειναι σωστες και εκτος απο μια,δυο επιλογες που δεν εχουν σημασια ειναι ακριβως ιδιες με της δεικες σου.Το pc που εχω αποκλειστικα για mame και καποιους αλλους μη απιτητικους emulators οπως και για κατεβαστηρι ειναι ενας Pentium D 2,7GHZ με 2GB Ram και φοραει την 9600GT.Eχω κανει αντιγραφη στο mame.ini αυτα που ειπες και τα 3 δηλαδη για δοκιμη το αποθηκευω μπαινω μετα στο mame ξεκιναω καποιο παιχνιδι αλλα παραμενει οπως η πρωτη εικονα πιξελιασμενο που το λεω δεν εχει καμια διαφορα.
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από Karnov »

Φίλε, όχι και τις 3 ρυθμίσεις μέσα ταυτόχρονα... Βάλε μόνο μια στο mame.ini

Την τελευταία
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

Oχι και της 3 φιλαρακι ειπαμε δεν ειμαι και τοσο ασχετος :D Καθε μια ξεχωριστα της δοκιμασα.Και εχω την 0.146 εκδοση ξεχασα να το αναφερω.
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

metalcandyman...

Δημοσίευση από Ace »

...αφού κάνεις enable το HLSL με ένα τικ στο κουτάκι του, από τα settings του MAME, μπες με το πλήκτρο TAB στο Slider Controls, και αύξησε λίγο τα defocus X και defocus Y. Το πιξέλιασμα θα μειωθεί σίγουρα και νομίζω ότι το είχαμε ξανακάνει με το Wonder Boy, που είχες θέμα...
Άβαταρ μέλους
metalcandyman
PacGrand Master
PacGrand Master
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: 02 Απρ 2011 12:12
Τοποθεσία: Σερρες

Re: TΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΟΘΟΝΗΣ ΣΤΟ ΜΑΜΕUI !!!

Δημοσίευση από metalcandyman »

To ειχαμε ξανακανει θεμα αλλα εκτος του οτι δεν μπορω να το βρω που ειναι,το προβλημα μου ηταν οτι δεν γεινεται καθε φορα που θελω να παιξω ενα παιχνιδι να ξκανω αυτες της ρυθμισεις και μεσα απο το mame.ini δεν της κραταει.Τα παταω ολα ενα σβησιμο γιατι με γυρισαν τα μυαλα τωρα και ξαναγυρναω στο πιστο μου mameUIFX 32 0.136 και τελειωνει το θεμα.
Ενας λυκος δεν χανει ποτε τον υπνο του για της αποψεις των προβατων.
No metalcandyman,No Party
Απάντηση