Μπορεί οι πλακετούλες να εξομοιώνονται έως και 100% στο MAME, αλλά πόσοι θα θέλαμε να έχουμε 100% εξομοίωση της οθόνης των παλαιολιθικών οθονών CRT με τον φώσφορο, που παίζαμε στα ηλεκτρονικάδικα; ΟΛΟΙ σχεδόν!
Οι ρυθμίσεις των φίλτρων HLSL στο ΜΑΜΕ μπορούν να κάνουν θαύματα.
Μετά απο τόσα χρόνια αποχή απο το emulation, με χαρά ανακάλυψα ότι το MAMEUI32 /64 είχε αυτή την επιλογή. Με λίγο ψάξιμο οι TFT γίνονται σαν καθοδικού σωλήνα και το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ..Retro-feeling ε;
Λοιπόν εξομοιώνονται τα εξής:
- Ο τρόπος που οι γραμμές σάρωσης (scanlines) φαίνονται,
- ο τρόπος που τρεμοπαίζουν (flickering) οι γραμμές
- το ελαφρό θόλωμα των CRT που αναμειγνύει "γλυκά" τα πάντα επι οθόνης
- η λάμψη του φωσφόρου
- ακόμα και η καμπυλότητα-κύρτωση της ίδιας της οθόνης.
Αυτό θα πει πλήρες emulation. Επιτρέψτε μου να σας παραθέσω κάποιες ρυθμίσεις που βρήκα όμορφες:
- Βρείτε το mame.ini αρχείο στο φάκελο του ΜΑΜΕ.
- Καλού κακού αντιγράψτε και μετονομάστε το αρχικό mame.ini σε mame.ini.bak (για καβάτζα).
- Κλείστε το πρόγραμμα MAME αν τρέχει.
- Τώρα, μπορείτε να αντιγράψετε έναν απο τους παρακάτω 3 κώδικες και να τον επικολλήσετε στο mame.ini αρχείο.
- Πειραματιστείτε και με τις άλλες ρυθμίσεις. Κρατήστε όποια σας αρέσει.
- Δεν χρειάζεται να έχετε την επιλογη "BILINEAR FILTERING" ενεργοποιημένη. Οπότε ξετικάρετέ την.
Η επικόλληση να γίνει ΠΑΝΩ απο την περιοχή:
- Προσοχή μην σβήσετε άλλη περιοχή.#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
Ρύθμιση 1 (Σκοτεινή):
Κώδικας: Επιλογή όλων
#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlsl_enable 1
hlslini hlsl
hlslpath hlsl
hlsl_prescale_x 0
hlsl_prescale_y 0
hlsl_preset -1
hlsl_snap_width 1920
hlsl_snap_height 1200
shadow_mask_alpha 0.100000
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 320
shadow_mask_y_count 240
shadow_mask_usize 0.093750
shadow_mask_vsize 0.093750
curvature 0.050000
curvature 0.050000
pincushion 0.050000
scanline_alpha 0.600000
scanline_size 1.000000
scanline_height 0.700000
scanline_bright_scale 1.500000
scanline_bright_offset 0.600000
scanline_jitter 0.000000
defocus 1.500000,1.500000
converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
red_ratio 1.000000,0.000000,0.000000
grn_ratio 0.000000,1.000000,0.000000
blu_ratio 0.000000,0.000000,1.000000
saturation 1.050000
offset 0.000000,0.000000,0.000000
scale 1.000000,1.000000,1.000000
power 2.200000,2.200000,2.200000
floor 0.020000,0.020000,0.020000
phosphor_life 0.200000,0.200000,0.200000
yiq_enable 0
yiq_cc 3.597545
yiq_a 0.500000
yiq_b 0.500000
yiq_o 0.000000
yiq_p 1.000000
yiq_n 1.000000
yiq_y 6.000000
yiq_i 1.200000
yiq_q 0.600000
yiq_scan_time 52.599998
yiq_phase_count 2
Κώδικας: Επιλογή όλων
#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlsl_enable 1
hlslini %g
hlsl_prescale_x 4
hlsl_prescale_y 4
hlsl_preset -1
hlsl_write
hlsl_snap_width 2560
hlsl_snap_height 2048
shadow_mask_alpha 0.20
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 320
shadow_mask_y_count 256
shadow_mask_usize 0.187500
shadow_mask_vsize 0.09375
curvature 0.02
pincushion 0.02
scanline_alpha 0.450000
scanline_size 1.25
scanline_height 0.750000
scanline_bright_scale 1.000000
scanline_bright_offset 0.750000
scanline_jitter 0.25
defocus 2.0,2.0
converge_x 0.0,0.0,0.0
converge_y 0.0,0.0,0.0
radial_converge_x 0.0,0.0,0.0
radial_converge_y 0.0,0.0,0.0
red_ratio 1.0,0.0,0.0
grn_ratio 0.0,1.0,0.0
blu_ratio 0.0,0.0,1.0
saturation 1.250000
offset 0.0,0.0,0.0
scale 1.000000,1.000000,1.000000
power 1.200000,1.200000,1.200000
floor 0.0,0.0,0.0
phosphor_life 0.200000,0.200000,0.200000
yiq_enable 0
yiq_cc 3.59754545
yiq_a 0.5
yiq_b 0.5
yiq_o 0.0
yiq_p 1.0
yiq_n 1.0
yiq_y 3.0
yiq_i 1.2
yiq_q 0.6
yiq_scan_time 52.6
yiq_phase_count 2
Ρύθμιση 3-Φωτεινότερη:
Κώδικας: Επιλογή όλων
#
# DIRECT3D POST-PROCESSING OPTIONS
#
hlsl_enable 1
hlslpath hlsl
hlsl_ini_read 0
hlsl_ini_write 0
hlslini %g
hlsl_prescale_x 2
hlsl_prescale_y 2
hlsl_preset -1
hlsl_write 0
hlsl_snap_width 1920
hlsl_snap_height 1080
shadow_mask_alpha 0.090000
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 320
shadow_mask_y_count 224
shadow_mask_usize 0.187500
shadow_mask_vsize 0.093750
curvature 0.040000
pincushion 0.040000
scanline_alpha 0.450000
scanline_size 1.000000
scanline_height 0.750000
scanline_bright_scale 1.000000
scanline_bright_offset 0.500000
scanline_jitter 0.000000
defocus 0.000000,0.000000
converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_x 0.000000,0.000000,0.000000
radial_converge_y 0.000000,0.000000,0.000000
red_ratio 1.000000,0.000000,0.000000
grn_ratio 0.000000,1.000000,0.000000
blu_ratio 0.000000,0.000000,1.000000
saturation 1.150000
offset 0.000000,0.000000,0.000000
scale 0.950000,0.950000,0.950000
power 1.100000,1.100000,1.100000
floor 0.000000,0.000000,0.000000
phosphor_life 0.200000,0.200000,0.200000
yiq_enable 0
yiq_cc 3.041830
yiq_a 0.000000
yiq_b 0.000000
yiq_o 3.600000
yiq_p 1.000000
yiq_n 1.000000
yiq_y 2.200000
yiq_i 0.800000
yiq_q 0.200000
yiq_scan_time 52.599998
yiq_phase_count 1