Παιδιά γνωρίζει κανείς πως ρυθμίζουμε κάποιες περιπτώσεις παιχνιδιών όπως το IKARI WARRIORS που όπως φαίνεται στο config βλέπει:
1ον... τις 4 κινήσεις του μοχλού σου (προς τα που κινείσαι) αλλά και
2ον... το DIAL ANALOGUE που πρέπει να του ρυθμίσεις το mouse ουσιαστικά (προς τα που κοιτάς).
Στα ηλεκτρονικά αυτό το παιχνίδι είχε 1 μοχλο, και 2 κουμπιά, fire, grenade.
Εδώ λοιπόν, πως ρυθμίζουμε πως όταν κινώ το ανθρωπάκι πάνω να κινείτε πάνω ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΑΝΩ, όταν κινώ το ανθρωπάκι δεξιά να κινείτε δεξια, ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΔΕΞΙΑ... προκειμένου να πυροβολείς εκεί που βαδίζεις.
Αν κάποιος έχει βρεί την ρύθμιση καλό θα ήταν να την αναδείξει διότι πρέπει να είναι κι άλλα παιχνίδια με το ίδιο προβληματάκι!
Ευχαριστώ.
Ikari Warriors ρύθμιση
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR
Re: Ikari Warriors ρύθμιση
.. βασικά τι εννοείς rotation joy?
θυμάμαι πως παίζαμε κανονικά με 1 μοχλό, ο οποίος έκανε κ τις 2 χρήσεις που ανέφερα, αλλά θυμάμαι επίσης πως όταν βαδίζαμε με το ανθρωπάκι και δεν είχε πολύ δράση, κάναμε μια κυκλική κίνηση του μοχλού σαν να θέλαμε να το ξανασετάρουμε καθώς παίζαμε.
Δηλ για να το εξηγήσω, θυμάμαι πως κάναμε κάτι σαν calibrate καθώς παίζαμε.
ΠΧ, πυροβολούσες στα δεξιά σου κάποιον, αν αμέσως μετά έκανες την κίνηση ΠΑΝΩ, το ανθρωπάκι βάδιζε πάνω αλλά κοίταζε δεξιά, γι αυτό κάθε λίγο πως να το πώ, κάναμε μια κυκλική κίνηση και "έστρωνε".
Οπότε λέω μήπως είναι θέμα ρύθμισης (όπως θα είχαν κάνει και στο μηχάνημα) ή είχαν κάνει κάποια πατέντα, δηλ, το παιχίνδι ήθελε 2 μοχλούς και τα βραχυκύκλωσαν. Τι να πω..
Νομίζω και το bootleg, κάνει τα ίδια, θα δοκιμάσω σε μια πιο νέα έκδοση ΜΑΜΕ γιατί εδώ χρησιμοποιώ μια λίγο παλιά, αν κ επειδή το ΙΚΑΡΙ είναι απο παλιά στο ΜΑΜΕ, δε νομίζω να είναι θέμα εκδοσης.
θυμάμαι πως παίζαμε κανονικά με 1 μοχλό, ο οποίος έκανε κ τις 2 χρήσεις που ανέφερα, αλλά θυμάμαι επίσης πως όταν βαδίζαμε με το ανθρωπάκι και δεν είχε πολύ δράση, κάναμε μια κυκλική κίνηση του μοχλού σαν να θέλαμε να το ξανασετάρουμε καθώς παίζαμε.
Δηλ για να το εξηγήσω, θυμάμαι πως κάναμε κάτι σαν calibrate καθώς παίζαμε.
ΠΧ, πυροβολούσες στα δεξιά σου κάποιον, αν αμέσως μετά έκανες την κίνηση ΠΑΝΩ, το ανθρωπάκι βάδιζε πάνω αλλά κοίταζε δεξιά, γι αυτό κάθε λίγο πως να το πώ, κάναμε μια κυκλική κίνηση και "έστρωνε".
Οπότε λέω μήπως είναι θέμα ρύθμισης (όπως θα είχαν κάνει και στο μηχάνημα) ή είχαν κάνει κάποια πατέντα, δηλ, το παιχίνδι ήθελε 2 μοχλούς και τα βραχυκύκλωσαν. Τι να πω..
Νομίζω και το bootleg, κάνει τα ίδια, θα δοκιμάσω σε μια πιο νέα έκδοση ΜΑΜΕ γιατί εδώ χρησιμοποιώ μια λίγο παλιά, αν κ επειδή το ΙΚΑΡΙ είναι απο παλιά στο ΜΑΜΕ, δε νομίζω να είναι θέμα εκδοσης.
Ακριβώς...
...αυτό που περιγράφεις είναι το rotational joystick. Πέρα από τις τέσσερις διευθύνσεις -πάνω, κάτω, αριστερά, δεξιά- είχε και περιστροφή, που χρησιμοποιούταν για την σκόπευση του χαρακτήρα μας. Παρόμοια λειτουργούσε και το Midnight Resistance.
Η καλύτερη ρύθμιση με κλασικό gamepad, που θα μπορούσες να κάνεις είναι να αντιστοιχίσεις την περιστροφή στις σκανδάλες του gamepad, ώστε να μπορείς έτσι να σκοπεύεις ή αν έχεις τύπου dual shock, στον ένα μοχλό να αντιστοιχίσεις την κίνηση και στον άλλο την σκόπευση.
Η καλύτερη ρύθμιση με κλασικό gamepad, που θα μπορούσες να κάνεις είναι να αντιστοιχίσεις την περιστροφή στις σκανδάλες του gamepad, ώστε να μπορείς έτσι να σκοπεύεις ή αν έχεις τύπου dual shock, στον ένα μοχλό να αντιστοιχίσεις την κίνηση και στον άλλο την σκόπευση.
Re: Ikari Warriors ρύθμιση
Δεν τα καταφέρνω πολύ καλά στο να κάνω μια τέτοια ρύθμιση, αν και πιστεύω πως πρέπει να γίνεται.
Σήμερα με παίδεψε το Terminator2 να το παίζεις με Joystick παρόλο που δεν μπορείς να παίξεις σωστά, κι ενώ του έκανα ορθό καλιμπράρισμα (που σου ζητάει όταν μπουτάρεις το παιχνίδι) δεν έπαιζε σωστά... αντιθέτως με του ΠΑΙΚΤΗ2 που ενώ δήλωσα πλήκτρα, είχε μια χαρά χειρισμό. Και το λέω αυτό διότι κι άλλα παιχνίδια κανονικά έχουν LIGHTGUN για βασικό χειριστήριο, πλην όμως αν έχεις δηλώσει JOYSTICK, παίζει στο ΜΑΜΕ κανονικά το JOY.
(Φυσικά ξαναλέω δεν έχεις την ίδια αίσθηση και απόδοση να παίζεις με joystick)
Πάντως είδα τώρα πως το VICTORY ROAD που είναι η συνέχεια του IKARI, έχει μια έκδοση που λέγεται DOGOU SOUKEN (JOYSTICK BOOTLEG) και παίζει το χειριστήριο κανονικότατα... θα κάτσω κάποια στιγμή να κάνω συγκρίσεις πως το έχουν ρυθμίσει αυτό ... μπας και το διορθώνω manual, και δε χρειάζεται να περιμένουμε μια ανάλογη έκδοση για αυτά τα παιχνίδια με αυτή την ιδιαιτερότητα.
Σήμερα με παίδεψε το Terminator2 να το παίζεις με Joystick παρόλο που δεν μπορείς να παίξεις σωστά, κι ενώ του έκανα ορθό καλιμπράρισμα (που σου ζητάει όταν μπουτάρεις το παιχνίδι) δεν έπαιζε σωστά... αντιθέτως με του ΠΑΙΚΤΗ2 που ενώ δήλωσα πλήκτρα, είχε μια χαρά χειρισμό. Και το λέω αυτό διότι κι άλλα παιχνίδια κανονικά έχουν LIGHTGUN για βασικό χειριστήριο, πλην όμως αν έχεις δηλώσει JOYSTICK, παίζει στο ΜΑΜΕ κανονικά το JOY.
(Φυσικά ξαναλέω δεν έχεις την ίδια αίσθηση και απόδοση να παίζεις με joystick)
Πάντως είδα τώρα πως το VICTORY ROAD που είναι η συνέχεια του IKARI, έχει μια έκδοση που λέγεται DOGOU SOUKEN (JOYSTICK BOOTLEG) και παίζει το χειριστήριο κανονικότατα... θα κάτσω κάποια στιγμή να κάνω συγκρίσεις πως το έχουν ρυθμίσει αυτό ... μπας και το διορθώνω manual, και δε χρειάζεται να περιμένουμε μια ανάλογη έκδοση για αυτά τα παιχνίδια με αυτή την ιδιαιτερότητα.
Όπως είχα πει από την αρχή...
axe55man έγραψε:Εδώ λοιπόν, πως ρυθμίζουμε πως όταν κινώ το ανθρωπάκι πάνω να κινείτε πάνω ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΑΝΩ, όταν κινώ το ανθρωπάκι δεξιά να κινείτε δεξια, ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΔΕΞΙΑ... προκειμένου να πυροβολείς εκεί που βαδίζεις.
Αν κάποιος έχει βρεί την ρύθμιση καλό θα ήταν να την αναδείξει διότι πρέπει να είναι κι άλλα παιχνίδια με το ίδιο προβληματάκι!
Ευχαριστώ.
...η ROM που χρειάζεσαι, είναι η Ikari (Joystick hack bootleg) και υποστηρίζεται σίγουρα από τον MAME 0.148.Ace έγραψε:...στα ηλεκτρονικά το γνήσιο Ikari είχε rotational joystick. Δοκίμασε κανένα bootleg Ikari, μήπως συμπεριφέρεται με τον τρόπο που θέλεις.