Multicore + AMD = Fail + Fail ?

Όλα σχετικά με τον αγαπημένο μας emulator.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

flokiman
Jr. Pacman
Jr. Pacman
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 24 Μαρ 2012 21:52

Re: Multicore + AMD = Fail + Fail ?

Δημοσίευση από flokiman »

Λοιπον τεσταρα το overclock.
Το συμπερασμα ειναι οτι κυριως με downclock παρατηρω αυξηση των fps , δηλαδη στο 60% cpu το soulcalibur δινει 55fps ενω στο 100% δινει 40-45. Αν παω στο 55% cpu το κοντερ δειχνει 60 fps, αλλα το παιχνιδι παει πολυ αργα. Επισης στο overclock δινει χαμηλοτερα fps.
Δηλαδη πρεπει να χαμηλωνο το cpu και υπαρχει ενα οριακο ποσοστο απο το οποιο και μετα το παιχνιδι παει πιο αργα.

Βγαζεις νοημα?
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: Multicore + AMD = Fail + Fail ?

Δημοσίευση από Maddog »

Παιδιά, τα πράγματα είναι απλά:
Το "overclock CPU" του MAME αναφέρεται στην emulated CPU. Κύριος σκοπός του είναι να εξαλείψει τα slowdowns σε παιχνίδια που ήταν εντελώς οριακά και ζόριζαν το κανονικό τους hardware. Επομένως εμφάνιζαν slowdown όταν έτρεχαν στο κανονικό τους hardware (πχ Metal Slug 2, αλλά και κάμποσα shoot'em ups όταν γεμίζει η οθόνη με εκρήξεις). Αν "ανεβάσεις" την emulated CPU, δίνεις περισσότερη ισχύ στο emulated hardware από ότι πραγματικά είχε, με αποτέλεσμα να τρέχει πιό ομαλά το παιχνίδι.

Αυτό δεν έχει εφαρμογή στην περίπτωση μας με το Tekken 3 κλπ. που σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να ωφεληθεί από overclock CPU του ΜΑΜΕ (μόνο από overclock της κανονικής CPU θα κέρδιζες κάτι!). Εξηγούμαι:
Αφού η κανονική CPU του υπολογιστή δεν επαρκεί για να τρέξει στο 100% της ταχύτητας το παιχνίδι, είναι απόλυτα φυσικό ανεβάζοντας την emulated CPU (=κάνοντας ακόμα πιό απαιτητικό το emulated hardware) να πέφτει ακόμα περισσότερο η ταχύτητα. Αν την κατεβάσεις (downclock) κάνεις πιό "ελαφρύ" το emulated hardware και κερδίζεις FPS στον υπολογιστή, αλλά με τίμημα ότι πλέον το emulated hardware δυσκολεύεται περισσότερο να καλύψει τις απαιτήσεις του παιχνιδιού! Όταν το παρακάνεις, το παιχνίδι πλέον αρχίζει να σέρνεται από αδυναμία της emulated CPU να καλύψει τις απαιτήσεις του. Αν το παιχνίδι είναι οριακό ήδη σαν το Metal Slug 2, το downclock θα είναι καταστροφή ακόμα και στο 95%. Αν όμως το emulated hardware έχει κάποια περίσσεια ισχύος, τότε "κόβοντας" το λίγο μπορεί πάλι να παίζει κανονικά το παιχνίδι αλλά να ζορίζεται λιγότερο η κανονική CPU.

Χμμμ, τώρα που το ξανακοιτάω δεν είμαι σίγουρος ότι είναι κατανοητό, ελπίζω να τα κατάφερα. :)
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Multicore + AMD = Fail + Fail ?

Δημοσίευση από Nemo »

:roll: I stand corrected :roll:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
flokiman
Jr. Pacman
Jr. Pacman
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 24 Μαρ 2012 21:52

Re: Multicore + AMD = Fail + Fail ?

Δημοσίευση από flokiman »

Φιλε Maddog ησουν απολυτα κατανοητος.
Μαλιστα παρατηρησα οτι με downclock, κερδιζουν εως και 10-15 frames καποια παιχνιδια, αλλα σε λιγο αρχιζουν να κολλανε περισσοτερο απο πριν και να υπαρχουν προβληματα στον ηχο και στην αποκριση των inputs.

Εσυ γνωριζεις αν υπαρχει κατι τελοσπαντων (εκδοση, αρχειο,κολπο,mod, οτιδηποτε) που μπορει να επιταχυνει λιγο το Mame? Χρησιμοποιω το MameUI 64 .136. σε 4πυρηνο AMD.
Το multithreading ειναι μουφα τελικα, δε δινει ουτε μισο fps.
Α! υπαρχει περιπτωση να κανω τα παιχνιδια να παιζουν σε μεγαλυτερη αναλυση?
Οχι σε native που παιζουν.
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: Multicore + AMD = Fail + Fail ?

Δημοσίευση από Maddog »

Όχι, δεν γνωρίζω κάτι για να επιταχυνθεί το MAME, ο κώδικας του δυστυχώς ή ευτυχώς είναι γραμμένος με γνώμονα την ακρίβεια και όχι την ταχύτητα. Εκτός φυσικά από το να κάνεις overclock την CPU του υπολογιστή σου και να παίξεις με το downclock του παιχνιδιού, όπως ήδη είπαμε.

Για τις αναλύσεις πάντως το πράγμα είναι σαφώς ευκολότερο.
Πηγαίνεις Options->Default Game Options->Screen.
Αλλάζεις το Screen από Auto που είναι το default σε "Display1" (εκτός αν στο setup σου έχεις δύο οθόνες, χρησιμοποιείς το TV-out ή οτιδήποτε άλλο ασυνήθιστο)
Μόλις κάνεις αυτή την επιλογή, ξεκλειδώνονται στο Resolution Size και Refresh όλες οι επιλογές που υποστηρίζονται στο συγκεκριμένο monitor που διαθέτεις. Υπόψιν ότι εγώ τα τρέχω πάντα native και δεν ξέρω πόσο "βαραίνει" το πρόγραμμα αν επιλέξεις να τρέξεις τα ήδη ζόρικα παιχνίδια που επιθυμείς σε 1920x1080. Θεωρητικά πάντως δεν αναμένονται μεγάλες διαφορές αν έχεις αξιοπρεπή κάρτα γραφικών. :)
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Απάντηση